MadBTTeros del MadteamMadBTTeros del Madteam
Archivo de entradas

Wednesday 14 de October de 2015
Os de Civís- St Joan l´Erm - Os de Civís

Segurament una de les rutes més maques que hem fet el grup de btteros de Madteam Ens ajuntem Silvieta, Torcuatro, Angelbcn, Breo, MGM i Madveras

Saturday 1 de March de 2014
Épica a la Serra d´Ensija

El que havia de ser una ruta més o menys dura pero asequible, sense dificultats, potser amb algun toc de neu per donar colo a les fotos, per acabar a migdia tranquilament.... es va acabar convertint en... L'ENCIGLADA MÉS GRAN VISCUDA EN AQUESTA SECCIÓ.... i seguarement la de tots els participant

Thursday 9 de January de 2014, 18:36:32
Video resum de les activitats del 2013
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2644 visitas

Aqui teniu el videu definitu de les activitats relitzades per la seccio de BTT del c.e.madteam aquest passat 2013 Que el disfruteu Seccion BTT MadTeam 2013 from SeccioBTT CeMadTeam on Vimeo.

Monday 16 de December de 2013
Sortida per la Marató de tv3 2013

Sortida de la secció per Collcerola en motiu de la Marató de Tv3 Fotos: Snowflake i Madveras

Monday 18 de November de 2013
La AQUÀTICA d´Igualada :)

Sortida passada per aigua de la secció... però els elements no poden amb nosaltres, ni la pluja, ni el vent, ni el fred, ni els llamps, ni els trons... Al final vam ser 12 valents i valentes que vam pedalar peti qui peti... tot i que vam acurtar una miqueta la ruta, 22Km al final :) Fotos f

Wednesday 9 de October de 2013, 11:34:42
Taller BTT: muntatge de la cadena
Tipo de Entrada: VIDEO | 1221 visitas

Taller de mecànica de la seccio de btt del club excursionista madteam. Com muntar la cadena

Tuesday 9 de July de 2013
Secció BTT Sortida Collsacabra

Sortida de la secció de BTT per la zona del Collsacabra Disabte vam seguir el recorregut de la Cabrerés 2013, el itinerari curt de 40Km track: http://www.madteam.net/tracks/mountainbikebtt/seccio-btt-seguint-la-cabrers-2013-ruta-curta.madveras Diumenge vam seguir un track que vam baixar de

Saturday 2 de February de 2013
Secció de BTT: Sortida pel Garraf

Disabte 2 ens vam ajuntar una bona colla a Gava per a la sortida. Va sortir una ruta durilla amb prop de 54Km y segons els diferents GPS el desnivell varia de 1500 a 1800 metres de desnivell Jejeje

Monday 17 de December de 2012
La Secció de BTT amb la Marató de TV3

Disabte 15 ens ajuntem uns quants de la secció de BTT, aprofitant la convocatoria de runBCN per a correr i recaptar fons per la Marató de TV3 d'aquest anys per la lluita contra el cancer.

Wednesday 12 de December de 2012, 23:38:27
Carpantas en La Mussara
Tipo de Entrada: CUADERNO | 8 Comentarios | 4024 visitas

El plan era simple por haber sido organizado con sólo un par de días de antelación: hacer varias rutas de BTT por la zona del Montsant y alguna incursión en la escalada y el senderismo teniendo como base de operaciones el refugio de La Mussara. Sin duda el grupo desconocía los miste

Friday 30 de November de 2012, 22:24:08
Video Resum primera temporada de la Secció de BTT
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 768 visitas

Secció BTT Madteam 2012 from SeccioBTT CeMadTeam on Vimeo.

Friday 30 de November de 2012
Sopar de cloenda de Temporada

Aqui us deixem unes poques fotos del sopar de "cloenda" d ela temporada bettera 2012... be, cloenda no gaire jajaja... perque esto es un no parar :D

Sunday 18 de November de 2012
Intent a la Cabrerés en sentit contrari i sota la pluja

Intent de fer la Cabrerés.. o mes ben dit, "Mullarés" o "Fangués".. a escollir ... estavem ja calats fins els osos i ens hem tingut que tornar, buffffs.... coi, es que nosaltres... o li fotem épica o no sortim xDDDDDD Participants: Torcuatro (Juli), Silvieta, Magh, Xavi_btt

Monday 9 de July de 2012, 10:41:03
Crónica: 6-8 de julio BTT y Kayak en Cap de Creus
Tipo de Entrada: CUADERNO | 3 Comentarios | 2578 visitas

El viernes 6/7/2012 a las 17:00 horas ya estabamos cargando las bicis y la impedimenta. Obviaré los atascos y demás elementos típicos de viajar en furgo un viernes tarde de verano para situar la acción directamente en el Cámping de Port de la Selva al que llegamos pasadas las 20:00 horas. L

Sunday 25 de March de 2012, 22:26:57
1ª TROBADA DEL GRUP DE BTT DEL MADTEAM
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 1050 visitas

Tots els socis, amics i simpatitzants del Madteam van amb dues cames, alguns fins i tot, a 4 grapes...    Tots??    NOOO, un grupet d'irreductibles va a dues rodes, i el seu primer territori conquerit ha estat les valls humides i els procelosos boscos de Collserola