MadBTTeros del MadteamMadBTTeros del Madteam
Wednesday 14 de October de 2015
Os de Civís- St Joan l´Erm - Os de Civís
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Segurament una de les rutes més maques que hem fet el grup de btteros de Madteam

Ens ajuntem Silvieta, Torcuatro, Angelbcn, Breo, MGM i Madveras

Saturday 1 de March de 2014
Épica a la Serra d´Ensija
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

El que havia de ser una ruta més o menys dura pero asequible, sense dificultats, potser amb algun toc de neu per donar colo a les fotos, per acabar a migdia tranquilament.... es va acabar convertint en... L'ENCIGLADA MÉS GRAN VISCUDA EN AQUESTA SECCIÓ.... i seguarement la de tots els participants... fang com per muntar una secció de terriseria... neu com per a fer una sortida de esqui de muntanya... rodaments que perden boletes... caigudes... frens que deixen de funcionar... cambis que es congelen... més kilometres empenyent la bici que a la cavalls de ferro... descensos per carreteres amb mig metre de neu, de nit... "atajos" que acaben resultant més kilometres que la ruta original...
11 hores d'activitat durisima... :-S

Thursday 9 de January de 2014, 18:36:32
Video resum de les activitats del 2013
Tipo de Entrada: CUADERNO

Aqui teniu el videu definitu de les activitats relitzades per la seccio de BTT del c.e.madteam aquest passat 2013 smiley

Que el disfruteu wink

Seccion BTT MadTeam 2013 from SeccioBTT CeMadTeam on Vimeo.